lördag 17 september 2011

BLIR SÅ ARG!

Gubben sitter inne å ser på repris av Robinson. Jag klandrar honom ente. De är ju så räligt väder ute idag. Jag såg det avsnittet i veckan så jag ägnar mig åt min nya hobby istället... ATT SKRIVA!!


Satt inne och tittade lite på några internetsidor för att få lite mer info som jag kan skriva till er om snus. Då upptäckte jag den här sidan: http://leslita.blogg.se/2011/january/snus-ar-farligt.html
Hon skriver att snus är farligt. Blir så arg. Skitmycket forskning visar att snus inte är farligt. Och varför är det alltid kvinnor som ska ta upp det här med att det är farligt? Jag är feminist och det står jag för. Kvinnor måste hålla ihop. Varför ska vi hacka ner på just snuset? Nej, jag säger håll ihop!

Det var allt för mig. Stå på er! Snus är inte farligt!

Nu ska jag gå och se tävlingen i robinson igen. DET VAR SÅ SPÄNNANDE!!!!
Ikväll blir det mys med familjen.


Krampåer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar