söndag 18 september 2011

Mina favvosar som snusar för sören

När jag ente skriver här eller surfar så har jag på senare år allt mer och mer börjat gilla foton och läsa lide bra tidningar. Älskar att söka upp foton på altavista och sen bara titta på vacker natur, och annat som djur (gärna fullblodshästar och annat).

Därför tänkte jag lägga upp ett litet bild kollage som jag gjort idag. Blev ju en så hemskt regning dag, så då får man hitta på litta annat än att bara mysa med hundarna och så i tevesoffan ;)

vet ente redigt vad han heter, men kommer ihåg honom från Eva&Adam filmen. Tösen har den :) (men snusar gör han ju!!!)

krille från idol!!! (snusar!)

tony rikardsson (snusar!!!) denna va mest för gubben, han gillar motorcross och sånt ju :)

fotbollspelaren. gillar hans friss redigt mycket. många jag har klippt har velat ha den frisyren ju. och så. (snusar!!)

timell. glimten i ögat den där karln. (snusar som sören!!!)

roger. gillade verkeligen när vindarna viskar som han sjöng. har den på singel här himma (snusar!!!)


kan inte så mycke om henne, men en kändis och en kvinna. det säger väl mer än litegrann ju!!! stå på dej säger jag bara (snusar!!!!!!) 


nä. nu blir de te å ta fram full frys boxen här himma innan veckan drar igång med både de ena å andra. lite jubbit nu inför veckan.. men då tar man bara fram lite humor och skrattar som tusan! 

gla söndagkväll på er alla!

/Snuskvinnan

1 kommentar:

  1. Jag läste att du hade hundar. Vad är de för några? :)

    Och jag tror han på den översta bilden heter Stefan Sundström. Riktigt bra musiker. ^^

    SvaraRadera