lördag 17 september 2011

En morgonsnus i frukostskålen för sören

En del människor äter fil. Någon annan äter salmiakpastiller. En tredje äter mannagrynsgröt med en kall skvätt saftsås på toppen. Själv räcker det med en enda sak för mig i frukostskålen. En morgonpris med snus. Mer än så behöver jag för tusan inte. Ge mig min frukostskål med snus så kräver jag ente något mer. Inte något alls! Det behöver för allt i världen inte vara svårare än så, gör det enkelt, krångla inte till ett och annat. Att det ska vara så svårt ;)

Sen börjar dagen, gubben och jag får se vad vi hittar på idag. Nåt skoj blir det nog i alla fall.

Så kvinnor, in med morgonprisen, det är för sören allt du behöver för att starta upp den här nya dagen på ett sätt som är värdigt en redig kvinna.

Så, med dessa ord så visar jag nu det andra inlägget på bloggen.

älskar fortfarande er läsare. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar