fredag 16 september 2011

Var sjunde kvinna snusar för sören

Att snus bara skulle vara för män är rent ut sagt ren bullshit (skitsnack). Jag bler så sablans arg på män (och kvinnor ska vi inte bara tala om) som ser ner på det som gömmer sig under läppa min. Arg!
Sen jag fyllade tolv aur så har jag alltid haft en pris under läppa när jag gått och rett te djuren himma på gaurn. Och nu är det ju vetenskapligt bevisat att kvinnor också kan snusa, var sjunde kvinna (om inte mer) snusar ju för sören. Jag är en stolt anslutare (och anhängare för tusan) till denna utvalda skara. Stolt!

Så kvinnor, våga stå upp för er själva, mesa ente. Det tjänar ingenting te. Skärp er, rent ut sagt. Stå upp för quinnosläktet. In med prillan i käfta bara, inget att snacka om. Min mor snusa, och jag köper mer än gärna ut en liden dosa (mini än så länge) till min tolvåriga tös där himma. Hellre det än att de ska hinka sprit. 

Det är med dessa tankar och ord jag startar upp den här bloggen på internet. Läs och ta te er allt jag säger. Det är med många tuffa år i nacken jag skriver, har alltid tyckt om att skriva. Sören vad skönt det är att få ur sig all skit teslut.

Er Snuskvinna. Älskar alla er läsare. ps.

5 kommentarer:

  1. skriv gärna kommentarer. så kul å läsa!!!!!

    SvaraRadera
  2. Visst är det Harriet! Vad snusar du själv för nått då? Lös??? Portion? Minisar som tösen min? Jag tycker oavsett vad du snusar att det är härligt med andra kvinnor som förstått sig på det här med snuset. Snusa på gumman! ;)

    SvaraRadera