tisdag 20 september 2011

Glad för sören

Hej alla trogna läsare!

Det är så kul att skriva. Blir gla bara en tänker på de. Vad tycker ni? Idag fick jag reda på att kickan (bästa vänninan) också börjat snusa. Det gör maj så sjäääälaaaaglaaaa! Nu kan vi sidda och snacka om de när gubbarna ser på fotboll. Hon sa att hon mest snusar mini. Vekling Kickan :-) Nä skämt åsido, men jag vet ju att hon kommer gå över te stora snart. Det måste ju kännas! Själv drar jag mig inte för att packa en lösing. De är så gött när man liksom känner smaken i hela munnen. Om du inte har testat! Gör det!

En dag ska jag berätta hur man packar en riktig lösing...


Förlåt att jag har varit så dålig på att uppdatera här. Haft mycket med familjen idag. Tösen har mycket att göra och då ställer jag ju självklart upp! Jag är ju ingen sån curling-morsa, men det är viktigt att göra allt för barnen. De är vår framtid. Glöm ente det...

Nu ska jag snart gå till kojs. Vill vara uppe i tid imårrn så jag hinner me allt som ska göras på gaurn.

Ha det fint för sören!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar