lördag 17 september 2011

En tankeställare på kvällen för sören

Hej alla vänner och ni som läser, och alla andra också för den delen. Alla har ju inte samma möjlighet som mig här att sidda uppe och skriva och tänka och pladdra på över internet så bara, det slog mig verkligen idag när gubben kolla på robinsonreprisen. Tänk att bo på en öde ö. Då har man varken internet, tangentbord, korv med bröd eller SNUS. Jag hade tuppat av efter dag ett, nä, utan snus under läppa blir jag ingen gla kärring ente.

undra vem som kan ha varit och smakat på mitt snus (mardrömmen när man kan se botten ju)???? ;)));) nä, skämt förlänger livet som jag säger. men visst vill man ha en full dosa, det är ju så det är bara...

Så varje dag tar jag en sista prilla precis innan läggdags. En stöt nikotin hade alla kvinnor mått bra av, efter en hel dag med ungar, gubben, katterna, andra djuren på gaurn och ett förbaskat stök med mat och annat. En stöt nikotin. Det är allt jag sager. Så: LYSTRING KVINNOR. Ta en kvällsnus för sören. Du kopplar av, det kan inte de där lurendrejerierna med spa eller en kopp te och annat göra. Det behövs en rejäl snus te det! Gärna lös, men mer om det ska jag säga senare när jag skriver.

Med detta säger jag gonatt. Återigen vad skönt det är att skriva av sig litta. Blir möet man tänker på här himma utan att hinna få ut skiten nån gång. Tack alla läsare. Nu ska jag pussa gubben gonatt och sen läsa lite Marian Kays.

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar